
Výběr
Nedostupný
SDG 4 Zajistit rovný přístup k inkluzivnímu a kvalitnímu vzdělávání a podporovat celoživotní vzdělávání pro všechny
SDG 16 Podporovat mírové a inkluzivní společnosti pro udržitelný rozvoj, zajistit všem přístup ke spravedlnosti a vytvořit efektivní, odpovědné a inkluzivní instituce na všech úrovních


4.2.1 Podíl dětí ve věku 24–59 měsíců, které jsou vývojově na cestě ke zdraví, učení a psychosociální pohodě, podle pohlaví

4.7.1 Do jaké míry jsou (i) vzdělávání v oblasti globálního občanství a (ii) vzdělávání pro udržitelný rozvoj začleněny do (a) národních vzdělávacích politik; b) kurikula; c) vzdělávání učitelů; a (d) hodnocení studentů

16.2.1 Podíl dětí ve věku 1–17 let, které zažily nějaký fyzický trest a/nebo psychologickou agresi od pečovatelů v minulém měsíci

16.2.3 Podíl mladých žen a mužů ve věku 18–29 let, kteří do svého stáří 18 let zažili sexuální násilí

16.3.3 Podíl populace, která zažila spor v posledních dvou letech a která přistoupila k formálnímu nebo neformálnímu mechanismu řešení sporů, podle typu mechanismu

16.4.1 Celková hodnota vstupních a výstupních nezákonných finančních toků (v běžných US dolarech)

16.4.2 Podíl zabavených, nalezených nebo odevzdaných zbraní, jejichž nezákonný původ a/nebo souvislosti byly vystopovány a/nebo zjištěny příslušnými úřady v souvislosti s mezinárodními nástroji

16.5.1 Podíl osob, které měly v předcházejících 12 měsících alespoň jeden kontakt s úředníkem státní správy a kteří úředníkovi státní správy zaplatili úplatek

16.6.1 Primární výdaje státní správy jako podíl původně schváleného rozpočtu podle sektoru (nebo podle kódu rozpočtu, či podobného systému)
