4.1.1 Podíl dětí a mládeže (a) ve 2./3. ročníku; (b) na konci primárního vzdělávání, a (c) na konci nižšího sekundárního vzdělávání, která dosahuje alespoň minimální úrovně dovednosti ve (i) čtení a (ii) matematice podle pohlaví dítě vzdělávání Dostupný
4.2.2 Míra účasti v předškolním vzdělávání (jeden rok před věkem stanoveným pro začátek primárního vzdělávání), podle pohlaví vzdělávání Dostupný
4.3.1 Míra účasti mládeže a dospělých na formálním a neformálním vzdělávání a odborné přípravě v předcházejících 12 měsících, podle pohlaví vzdělávání dospělý mládež Dostupný
4.4.1 Podíl mládeže a dospělých, kteří ovládají dovednosti informačních a komunikačních technologií (ICT), podle druhu dovednosti technologie informační Dostupný
4.5.1 Ukazatele parity (ženy/muži, obyvatelstvo venkova/měst, spodní a vrchní kvintil bohatství a ostatní, jako zdravotní postižení, domorodé obyvatelstvo a obyvatelstvo postižené konflikty, jakmile budou dostupné údaje) pro všechny ukazatele vzdělávání v tomto seznamu, které lze podle uvedených znaků disagregovat vzdělávání Dostupný
4.6.1 Podíl obyvatelstva v dané věkové skupině, který dosahuje alespoň stanovené úrovně dovednosti ve funkční (a) čtenářské gramotnosti a (b) matematické gramotnosti, podle pohlaví vzdělávání Dostupný
4.b.1 Objem oficiální rozvojové pomoci na stipendia podle sektorového zaměření a druhu studia pomoc zemím rozvojovým vzdělávání Dostupný
6.4.2 Míra zátěže vodních zdrojů: odběry sladkých vod jako podíl z dostupných sladkovodních zdrojů voda Dostupný
6.a.1 Částka oficiální rozvojové pomoci pro vodu, sanitární a hygienická opatření, která je součástí plánu výdajů koordinovaných státní správou pomoc zemím rozvojovým voda Dostupný