4.7.1 Do jaké míry jsou (i) vzdělávání v oblasti globálního občanství a (ii) vzdělávání pro udržitelný rozvoj začleněny do (a) národních vzdělávacích politik; b) kurikula; c) vzdělávání učitelů; a (d) hodnocení studentů
10.3.1 Podíl obyvatelstva, které udává, že se v předešlých 12 měsících cítilo osobně diskriminováno nebo obtěžováno na základě diskriminace zakázané zákonem o lidských právech
10.7.4 Podíl obyvatel, kteří jsou uprchlíky, podle země původu
Nedostupný
10.a.1 Podíl národních tarifů uplatněných na dovozy z nejméně rozvinutých zemí a rozvojových zemí, které mají nulový tarif
Nedostupný
10.b.1 Celkové finanční toky na rozvoj podle země příjemce a dárce a druhu finančního toku (např. oficiální rozvojová pomoc, přímé zahraniční investice a jiné finanční toky)