SDG: SDG 4
4. Zajistit inkluzivní a spravedlivé kvalitní vzdělávání a podporovat příležitosti celoživotního vzdělávání pro všechny
4.1.2 Míra absolvování (základní vzdělání, nižší sekundární vzdělávání, vyšší sekundární vzdělávání)
4.7.1 Do jaké míry jsou (i) vzdělávání v oblasti globálního občanství a (ii) vzdělávání pro udržitelný rozvoj začleněny do (a) národních vzdělávacích politik; b) kurikula; c) vzdělávání učitelů; a (d) hodnocení studentů
4.c.1 Podíl učitelů kvalifikovaných v základním vzdělávání podle úrovně vzdělání
4.a.1 Podíl škol poskytujících základní služby, podle druhu služby
4.5.1 Ukazatele parity (ženy/muži, obyvatelstvo venkova/měst, spodní a vrchní kvintil bohatství a ostatní, jako zdravotní postižení, domorodé obyvatelstvo a obyvatelstvo postižené konflikty, jakmile budou dostupné údaje) pro všechny ukazatele vzdělávání v tomto seznamu, které lze podle uvedených znaků disagregovat
4.b.1 Objem oficiální rozvojové pomoci na stipendia podle sektorového zaměření a druhu studia
4.6.1 Podíl obyvatelstva v dané věkové skupině, které dosahuje alespoň stanovené úrovně dovednosti ve funkční (a) čtenářské gramotnosti a (b) matematické gramotnosti, podle pohlaví
4.4.1 Podíl mládeže a dospělých, kteří ovládají dovednosti informačních a komunikačních technologií (ICT), podle druhu dovednosti
4.3.1 Míra účasti mládeže a dospělých na formálním a neformálním vzdělávání a odborné přípravě v předcházejících 12 měsících, podle pohlaví