Relevance/zdůvodnění indikátoru (resp. proč byl indikátor vybrán k měření daného cíle a jak je pro tyto účely vhodný) |
|
Cílová hodnota indikátoru a jeho hodnocení |
|
Definice |
Prodej přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště probíhá online na webových stránkách či přes mobilní aplikace elektronických obchodů. Objednávka je vyplněna a odeslána přes webové stránky e-shopu, přes mobilní aplikace nebo přes online tržiště. Online tržiště (elektronické tržiště, marketplace) je webová stránka, na které mohou prodejci za domluvenou provizi nabízet své zboží nebo služby. Propagaci zboží nebo služeb, platební brány a zákaznický servis zastřešuje infrastruktura zavedeného prodejního portálu. Patří sem např. platformy jako Booking.com, foodora (dříve damejidlo.cz) nebo také partnerský prodej, např. přes Mall.cz, Heureka Marketplace, Alza Marketplace nebo Facebook Marketplace. Způsob placení ani způsob dodání nejsou rozhodující. Platba může proběhnout v režimu online (např. přes platební bránu), anebo offline (např. na dobírku či v hotovosti). |
Měřící jednotka |
% |
Členění indikátoru |
Podle velikosti podniku
Podle odvětví |
Referenční období (resp. období, ke kterému je indikátor vztažen) |
|
Související geografické území |
CZ (NUTS 0) |
Komentář |
Mediální činnosti zahrnují vydavatelskou činnost, výrobu filmů, videozáznamů a televizních programů, vydavatelskou činnost v oblasti zvukových nahrávek a hudby a programovou a vysílací činnost. |