4.7.1 Do jaké míry jsou (i) vzdělávání v oblasti globálního občanství a (ii) vzdělávání pro udržitelný rozvoj začleněny do (a) národních vzdělávacích politik; b) kurikula; c) vzdělávání učitelů; a (d) hodnocení studentů
11.1.1 Podíl městského obyvatelstva, které bydlí ve slumech, neformálních usedlostech, nebo v nepřiměřených obydlích
Pro ČR nerelevantní
11.2.1 Podíl obyvatelstva, které má snadný přístup k veřejné dopravě podle pohlaví, věku a osob se zdravotním postižením
Nedostupný
11.3.1 Poměr rychlosti spotřeby půdy k rychlosti růstu počtu obyvatel
Nedostupný
11.3.2 Podíl měst se strukturami přímé účasti občanské společnosti v územním plánování měst a v řízení, které jsou provozovány pravidelně a demokratickým způsobem
11.7.1 Průměrný podíl zastavěných oblastí měst, které představují otevřený prostor pro využití veškerou veřejností podle pohlaví, věku a osob se zdravotním postižením
Nedostupný
11.7.2 Podíl osob, které jsou oběťmi nesexuálního nebo sexuálního obtěžování, podle pohlaví, věku, statutu postižení a místa výskytu v předcházejících 12 měsících
Nedostupný
11.a.1 Počet zemí, které mají národní městské politiky nebo oblastní plány rozvoje, které a) reagují na populační dynamiku; b) zajišťují vyvážený územní rozvoj; a c) zvětšují místní fiskální prostor